Pencuci muka Shaklee terbaik pilihan saya

Pagi tadi masa nak cuci muka, baru perasan dah nak habis rupanya pencuci muka saya. Flashback kejap, recall  balik. Ini tiub ke-4 saya guna sejak 24 bulan lepas. Maksudnya purata 1 tiub saya guna selama 8 bulan. Itupun kongsi berdua dengan suami. Mungkin ada yg ingat kami kedekut sampai perlu berjimat-jimat guna setiub berdua selama 8 bulan. Sebenarnya tidak! Pencuci muka ni hanya perlu dipicit keluar sebesar 2 biji kacang hijau pada setiap penggunaan. Dicairkan dengan sedikit air sahaja. Hasilnya busa pekat yang cukup banyak untuk mencuci muka kita dengan bersih.
Pencuci muka NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser dari Shaklee ni memang dirumus khas untuk kulit orang Asia. Dirumus dari ekstrak 16 jenis tumbuhan dari pelbagai negara iaitu kacang soya, aloe vera, rosemary, marshmallow, alga, alga hijau, linden, kudzu, scullcap, gambir, peony, begonia, beech tree, arnica montana, bearberry dan mulberry. Bahan-bahan dlm pencuci muka ni adalah selamat dan tidak mengandungi bahan kimia berbahaya. Secara klinikal, produk ini terbukti dapat membantu mencerah dan memberi youthful glow kepada penggunanya.
Sekarang di pasaran memang banyak produk penjagaan wajah yang dapat mencerah dan menggebukan kulit dalam masa singkat. Murah ada, mahal pun ada. Cuma kita sebagai pengguna kena bijak memilih mana yg  lebih selamat.
Saya bersyukur bertemu dengan produk ni. Dulu pernah juga pakai produk yg ada peluntur tu. Memang cepat betul kesannya. Tapi bila kulit saya jadi sensitif,  cepat terbakar dan naik jerawat selepas guna beberapa kali . Sejak tu saya bertukar kepada produk yang lebih selamat ni. Mahu mencuba? Hubungi saya sekarang ..

Zeti Hafiza Zakaria
Shaklee Independent Distributor
+60199366681

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...