*TESTIMONI : 'Stretch mark' lepas bersalin & gastrik bertambah baik dengan ESP!

Sebelum ni memang biasa saya dengar tentang kebaikan ESP di kalangan pengguna tegar Shaklee. Saya sendiri telah mencuba sejak hampir setahun lalu. Bagi saya, kesan pertama yang saya alami ialah peningkatkan pengeluaran susu badan. Jika anak pertama dulu saya amalkan minum susu segar untuk menambah susu badan, anak kedua ni saya bertukar kepada susu soya pula memandangkan anak saya ni alahan terhadap susu lembu. Tiap kali saya ambil susu segar (lembu), seluruh badannya akan dipenuhi gegata. Alhamdulillah, ESP menjadi gantian susu lembu yang sesuai untuk saya buat masa ini.

Dua tiga bulan kemudian saya mulai dapat kesan terhadap masalah gastrik yang saya hadapi sejak di bangku sekolah lagi. Sebelum ini, saya mudah diserang gastrik apabila terlewat atau tersalah makan. Ketika menyusukan anak, saya lebih kerap diserang gastrik disebabkan mudah rasa lapar dan pedih ulu hati. Setiap kali saya jatuh sakit (gastrik) saya akan terbaring tak berdaya akibat muntah setiap kali cuba makan. Namun begitu sejak saya amalkan ESP, saya sangat jarang diserang gastrik walaupun kadang-kadang saya terlewat atau tersalah makan.

Sekarang, setelah hampir setahun mengamalkan ESP saya dapati tekstur kulit terutamanya muka menjadi lebih baik. Dulu, muka saya kelihatan kusam dan pucat sepanjang masa. Sekarang, kulit kelihatan lebih segar dan tidak lagi pucat. Lebih menyeronokkan bila saya dapati 'strech mark' lepas bersalin sejak melahirkan anak pertama semakin pudar. Saya sangka 'strech mark' ini akan kekal selepas melahirkan anak kedua lebih setahun lalu.


Berikut adalah antara kebaikan ESP :

* Membekalkan tenaga
* Memberikan rasa kenyang
* Diperlukan untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat
* Membantu sistem pertahanan tubuh untuk melawan penyakit
* Membanyakkan susu badan
* Memperbaiki dan membina tisu badan
*Membantu menganjalkan kulit

Nak tahu lebih lanjut? p.m. saya...

*kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan ke atas individu mungkin berbeza

Sertailah BigsmileZone Page di Facebook untuk maklumat berkaitan kesihatan dan kecantikan. Sila SMS ke 019 936 66681 atau email ke bigsmilezone@gmail.com jika anda berminat dengan tawaran kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...