Jeragat ? Cubalah GLA Complex

Tahukah anda, secara klinikal jeragat adalah sejenis penyakit kulit? Ia tidak merbahaya terhadap kesihatan individu tetapi boleh menyebabkan wajah anda kelihatan tidak menarik, kusam dan tidak bermaya. Antara sebab utama terjadinya jeragat ialah faktor keturunan dan kesan pendedahan terhadap cahaya matahari. Anda berisiko mengalaminya jika berusia 40-an. Rawatan secara pembedahan dan sapuan bahan kimia pada kulit boleh menghilangkan jeragat. Jom baca artikel dari Kak N berkenaan jeragat.. credit to her!



Wajah bersih dari jeragat!
Dulu saya selalu terfikir betapa ramainya orang sanggup mengeluarkan belanja yang besar untuk dapatkan kulit yang cantik dengan mencuba segala macam krim yang berada dalam pasaran. Saya cuma tahu vitamin E , vitamin C dan B Complex adalah antara vitamin yang penting untuk dapatkan kulit yang cantik selain perlunya ESP untuk kulit yang lebih halus dan mulus.Tetapi setelah 11 tahun dalam Shaklee, saya baru benar-benar jatuh cinta dengan GLA. Ditambah baru ini saya pulang beraya dan berpeluang berjumpa adik beradik saya....salah seorang mereka baru menjalani pembedahan membuang hempedu. Maka antara vitamin yang saya bekalkan kepada beliau adalah GLA serta vitamin lain dan panduan yang betul pengambilan setiap vitamin.Tujuan saya bekalkan GLA ialah agar ia membantu menstabilkan hormon adik saya terutama selepas kehilangan hempedu akibat adanya batu kecil. Selepas sebulan mengambil semua vitamin yang saya sarankan, paling jelas kelihatan ialah kulit wajah adik saya yang sebelum ini bertompok akibat jeragat atau bintik-bintik cokelat kini sudah tiada lagi. Muka adik saya kelihatan bersih dan berseri. Beliau yang dulu tidak rajin nak makan vitamin kini menjadi pengamal tegar vitamin Shaklee.Saya dan suami kini sangat menyukai GLA selain tujuan utama kami mengamalkannya untuk membakar lemak semasa kita berehat ( tidur) kini ia lebih dari itu.Bagi ibu-ibu yang mengalami masalah jeragat terutama selepas melahirkan anak, maka saya galakkan anda amalkan GLA Shaklee, ia membantu menstabilkan semula hormon anda dan insyaALLAH tiada lagi jeragat!

* kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan produk adalah berbeza ke atas individu

Apa itu GLA Complex?
GLA adalah singkatan kepada Gamma Linolenic Acids yang digunakan oleh ramai wanita untuk mengekalkan kesejahteraan di sepanjang kitaran bulanan mereka. GLA adalah asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh tubuh untuk membentuk prostaglandin - potent, bahan seperti hormon yang membantu tubuh untuk mengawal kebanyakan proses tubuh. Minyak biji bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Juga mengandungi vitamin E, yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan membantu mengekalkan integriti sel anda

Mahu mencuba GLA Complex? Hubungi saya di 0199366681


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...